V კლასი -საგანმანათლებლო ინტეგრირებული- გაკვეთილი ,,საქართველოს კუთხეები და მეურნეობის ტრადიციული დარგები საქართველოსა და ბრიტანეთში '' -შედარება და ანალიზი .
ინტეგრირებული გაკვეთილი - სამიზნე ჯგუფი : 5 კლასი - 1 გსმ - მოსწავლე საგნები ,, ჩვენი საქართველო ‘’ - პედაგოგი თამარ წერეთელი ინგლისური ენა - თამარ სულამანიძე გაკვეთილის თემა : ,, მეურნეობის ტრადიციული დარგები საქართველოსა და ბრიტანეთში ‘’ - მსგავსება და განსხვავება. გაკვეთილის მიზანი : ინტეგრირებული გაკვეთილი დაიგეგმა წლის ბოლოს რადგან სახელმძღვანელოს მეშვეობით მოსწავლეებმა თეორიულად შეისწავლეს როგორც საქართველოში გავრცელებული ტრადიციული მეურნეობის დარგები ასევე ინგლისურად გაეცნენ მეთუნეობის ისტორიას , გიორგი ჩიტაიას სახელობის ეთნოგრაფიული მუზეუმის საგანმანათლებლო პროექტის ფარგლებში დაიგეგმა გასვლითი ინტეგრირებული გაკვეთილი ,რომლის მიზანიც იყო არსებული თეორიული ცოდნის ვიზუალური მასალით განმტკიცება ტრადიციული მეურნეობის დარგების უშუალოდ გაცნობა და შემდგომი ანალიზი , განსხვავების და მსგავსების დაფიქსირება საქართველოში და ინგლისში არსებულ ტრადიციულ სამეურნეო დარგებს შორის . კლასის მობილიზება / რესურსი : გასვლით ინტეგრირებულ გაკვეთილში მონაწილეობდა მთელი კლასი, საგანმანათლებლო პროექტის ფარგლებში მუზეუმში არსებობს ყველა რესურსი, რომლის მეშვეობითაც შესაძლებელი იყო მოსწავლეები უშუალოდ გაცნობოდნენ ტრადიციული მეურნეობის შემდეგ დარგებს : მეთუნეობა , მჭედლობა , ხის მხატვრული დამუშავება . დამატებით გამოყენებული რესურსი: ფოტოკამერა , ბლოკნოტი , საწერი კალმები . ე.ს.გ. სტანდარტი : საზ.მეც.სტ.V.11. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა პროფესიის, ტრადიციული და ამჟამინდელი საქმიანობების მნიშვნელობისა და საჭიროების გააზრება; მათ შორის არსებული მსგავსება-განსხვავებების გამომწვევი მიზეზების დანახვა; საზ.მეც.სტ.V.12. მოსწავლემ უნდა შეძლოს კუთხისთვის/მხარისთვის დამახასითებელი მნიშვნელოვანი ბუნებრივი რესურსებისა და წარსულსა და აწმყოში მათი გამოყენების თავისებურებების დახასიათება; აქტივობები : ფაზა - A ( წინარე ცოდნის გააქტიურება ) : 1. კითხვა- პასუხი კითხვები :1. რა ვიცით ტრადიციული ისტორიული მეურნეობის დარგების შესახებ ? 2. როგორ ამზადებენ თიხისაგან ნივთებს ? ფაზა -B (ახალი ცოდნის შეძენა ) : მოსწავლეები დაათვალიერებენ მუზეუმში არსებულ ექსპონატებს და მოისმენენ მუზეუმის თანამშრომლების მიერ ჩატარებულ მინილექციებს სხვადასხვა თემებზე , ასევე თვითონ მიიღებენ მონაწილეობას და დაამზადებენ ნივთებს სამეურნეო დარგებში, ძველად არსებული მეთოდების გამოყენებით : მეთუნეობა , ხეზე კვეთა , მჭედლობა . ფაზა -C ( რეფლექსია ) : მოსწავლეები გაააქტიურებენ სახელმძღვანელოთი მიღებულ ცოდნას და გააკეთებენ შედარებით ანალიზს არსებული ტრადიციული სამეურნეო დარგების მსგავსებისა და განსხვავების შესახებ . მეთოდი : საგანში ,,ჩვენი საქართველო’’ დაიწერება ესსე სათაურით : ,,თიხის ჭურჭელი - კაცობრიობის გამოგონება ‘’. ინგლისურ ენაში მოხდება მიღებული ცოდნის ექსპორტი და ინგლისურ ენაზე ადაპტირებული ფრაზების მეშვეობით არსებული ცოდნის გადმოცემა კითხვა- პასუხის მეთოდის გამოყენებით
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteინტეგრირებული გაკვეთილი - სამიზნე ჯგუფი : 5 კლასი - 1 გსმ - მოსწავლე
ReplyDeleteსაგნები ,, ჩვენი საქართველო ‘’ - პედაგოგი თამარ წერეთელი
ინგლისური ენა - თამარ სულამანიძე
გაკვეთილის თემა : ,, მეურნეობის ტრადიციული დარგები საქართველოსა და ბრიტანეთში ‘’ - მსგავსება და განსხვავება.
გაკვეთილის მიზანი : ინტეგრირებული გაკვეთილი დაიგეგმა წლის ბოლოს რადგან სახელმძღვანელოს მეშვეობით მოსწავლეებმა თეორიულად შეისწავლეს როგორც საქართველოში გავრცელებული ტრადიციული მეურნეობის დარგები ასევე ინგლისურად გაეცნენ მეთუნეობის ისტორიას , გიორგი ჩიტაიას სახელობის ეთნოგრაფიული მუზეუმის საგანმანათლებლო პროექტის ფარგლებში დაიგეგმა გასვლითი ინტეგრირებული გაკვეთილი ,რომლის მიზანიც იყო არსებული თეორიული ცოდნის ვიზუალური მასალით განმტკიცება ტრადიციული მეურნეობის დარგების უშუალოდ გაცნობა და შემდგომი ანალიზი , განსხვავების და მსგავსების დაფიქსირება საქართველოში და ინგლისში არსებულ ტრადიციულ სამეურნეო დარგებს შორის . კლასის მობილიზება / რესურსი : გასვლით ინტეგრირებულ გაკვეთილში მონაწილეობდა მთელი კლასი, საგანმანათლებლო პროექტის ფარგლებში მუზეუმში არსებობს ყველა რესურსი, რომლის მეშვეობითაც შესაძლებელი იყო მოსწავლეები უშუალოდ გაცნობოდნენ ტრადიციული მეურნეობის შემდეგ დარგებს : მეთუნეობა , მჭედლობა , ხის მხატვრული დამუშავება .
დამატებით გამოყენებული რესურსი: ფოტოკამერა , ბლოკნოტი , საწერი კალმები .
ე.ს.გ. სტანდარტი :
საზ.მეც.სტ.V.11. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა პროფესიის, ტრადიციული და ამჟამინდელი საქმიანობების მნიშვნელობისა და საჭიროების გააზრება; მათ შორის არსებული მსგავსება-განსხვავებების გამომწვევი მიზეზების დანახვა;
საზ.მეც.სტ.V.12. მოსწავლემ უნდა შეძლოს კუთხისთვის/მხარისთვის დამახასითებელი მნიშვნელოვანი ბუნებრივი რესურსებისა და წარსულსა და აწმყოში მათი გამოყენების თავისებურებების დახასიათება;
აქტივობები : ფაზა - A ( წინარე ცოდნის გააქტიურება ) : 1. კითხვა- პასუხი
კითხვები :1. რა ვიცით ტრადიციული ისტორიული მეურნეობის დარგების შესახებ ?
2. როგორ ამზადებენ თიხისაგან ნივთებს ?
ფაზა -B (ახალი ცოდნის შეძენა ) : მოსწავლეები დაათვალიერებენ მუზეუმში არსებულ ექსპონატებს და მოისმენენ მუზეუმის თანამშრომლების მიერ ჩატარებულ მინილექციებს სხვადასხვა თემებზე , ასევე თვითონ მიიღებენ მონაწილეობას და დაამზადებენ ნივთებს სამეურნეო დარგებში, ძველად არსებული მეთოდების გამოყენებით : მეთუნეობა , ხეზე კვეთა , მჭედლობა .
ფაზა -C ( რეფლექსია ) : მოსწავლეები გაააქტიურებენ სახელმძღვანელოთი მიღებულ ცოდნას და გააკეთებენ შედარებით ანალიზს არსებული ტრადიციული სამეურნეო დარგების მსგავსებისა და განსხვავების შესახებ .
მეთოდი : საგანში ,,ჩვენი საქართველო’’ დაიწერება ესსე სათაურით : ,,თიხის ჭურჭელი - კაცობრიობის გამოგონება ‘’.
ინგლისურ ენაში მოხდება მიღებული ცოდნის ექსპორტი და ინგლისურ ენაზე ადაპტირებული ფრაზების მეშვეობით არსებული ცოდნის გადმოცემა კითხვა- პასუხის მეთოდის გამოყენებით